پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

سخت اما شدنی؟!!(پرهام)

https:www.aparat.com91parham

یه آدینه بهاری!

1392/2/28 0:21
نویسنده : پرهام ,مامانش
1,898 بازدید
اشتراک گذاری

 یه روزایی یه جاهایی(پشت خونه بعضیا) با عکساش

امروزرفتیم دددددددددددددددددددد

خیلی خوش گذشت باینکه کوتاه بود ولی پر ثمر بود

راستی سامیارم اونجا بود(پسردایی)

 

 

موقع رفتن مرتب وپرانرژی

تلاش برای کندن علف(البته این علف اسم داره ولی چون بلد نیستم فقط میگم علف)

فک کردی کندی ولی دیدی دست خالیه حالت گرفته شد

داری دادمیزنی که بیا برام علف بکن

بیا حالا باتو چیکار کنم که اینو میخایی بخوری!

اینم جدالی سر علفا

بخیر گذشت قسمت شد

 

اینم مگنوم (اسم اسب)البته پریماه و قله هم بودن که رفته بود ن ددددددددددددد

 با این عکسه ازش یاد میکنیم که تواین یه ساعته موجبات توجه  وسکوت جفتتون را فراهم کرد

اینم موقع برگشت که نمیخاستی بیایی البته کلا بهونه بود خواب داشتی چون به محض راه افتادن خوابت بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (59)

مامان هستی شیرین زبون
28 اردیبهشت 92 2:50
عزیزم چه روز خوبی بوده...
چقدر لباست قشنگه...


محسن
28 اردیبهشت 92 8:51
با سلام با عضویت در سیستم پارس پا از تک تک بازدید کننده های وبلاگ خود درآمد کسب کنید. هم اکنون با ورود به آدرس سایت ما عضویت خود را قطعی کنید. با آرزوی موفقیت برای شما
مامان حنانه زهرا
28 اردیبهشت 92 10:53
چه ناناز شدی تواین لباس پرهام کوچول موچولو
خوش بحالت خاله حتما خیلی بهت خوش گذشته
منم خیلی دوست دارم بادخملم برم اماهنوز خیلی کوچیکه

ممنون عزیزمممممممممم
مرضيه (مامان محمدمهدي)
28 اردیبهشت 92 11:49
عاشق اون عكس به قول شما حال گرفتش شدم، عاشق اون نگاهش


چند مین فقط مات دستاش بود که چرا چیزی توش نیس!
سارا مامان آرتین
28 اردیبهشت 92 14:13
همیشه به خوش گذرونی و ددددد
ماشالا به آقا پرهام شیک پوش


ممنونم
مامان حسنا
28 اردیبهشت 92 15:57
هیچ عکسی رو واسه من باز نکرد


همه دیدن ونظر دادن به هر حال ممنون که سر زدین
متین من
29 اردیبهشت 92 1:32
___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█
مامان طاها
29 اردیبهشت 92 9:56
همیشه به شادی


ممنون
لاله
29 اردیبهشت 92 12:04
فدای اون حال گرفتنش

پسر نازمو ببوسی مامانی



الهام مامان علیرضا
29 اردیبهشت 92 12:32
عزیزم
این دو تا کوچولوی ناز خیلی خوش گذروندند
ایشالا همیشه به خوش گذرونی



ممنون
خاله پارمیدا
29 اردیبهشت 92 22:21
اوخی خوش به حال نی نی رفته بیرون منم دلم خواست برم پیک نیک
معصومه
31 اردیبهشت 92 0:08
اگه زحمتی نیست منو لینک کنید ممنونم راستی پرهام خیلی خوشکله ماشالله ماشالله


اوکی پی تبادل لینک
مامان ملیکا کوچولو
31 اردیبهشت 92 2:11
خاله قربون اون نگاه های نانازت


مرجان مامان آران
31 اردیبهشت 92 9:32
اخي عزيزممممم چه تيپي هم زده خوشگلم
معلومه كه حسابي خوش گذرونده شيطون بلا

جاتون خالی
مامان فاطمه
1 خرداد 92 14:19
همیشه به گردش


مامان مهدیس و ملیسا
1 خرداد 92 14:56
همیشه خنده از رو لبتون نره و همیشه به گردش اولش چون اینقدر دیر به دیر پست میذارید اومدم کلی ذوق زده بودم بهتونم کامنت دادم که دیگه پست نمیذارید ولی جوابی نگرفتم به هرحال خوشحالم که پست جدید گذاشتید دوستون دارم یه عالمهههههههههههه

ممنون عزیزم که بیادمون هستی پرهامم خیلی وروجک شده نمیرسم پست بزارم
ما هم خیلیییییییی دوستتون داریم
عاطفه مامان الای
1 خرداد 92 17:40
ممنون گلم که نظرتو دادی .طزف ادعا میکنه دیگه به وبلاگت سرنمیزنم .در صورتیکه میاد همه پستا رو میخونه دوباره پیام میزاره منم دیگه حذف میکنم هرکی هست دوتا بچه داره ؟ میدونی ادمای حسود واونایی که کمبود دارن اینکاره هستن ..من تو بعضی از وبلاگا دیدم که یه عده همش از خریدن وسایل گرون با این مارک واون مارک مش کلاس میزارن ولی بازم برنگشتم یه نظر منفی بدم ...آخه قضاوت فقط کار خداست نه بنده ها...مامانی اسمتو چرل ننوشتی من چی خطابت کنم پرهام ما روببوس


دقیقا مگه حالا اون بچه چی پوشیده بود مگه چند سالش بود مهم نیس اصلااهمیت نده دقیقااگه تو وبلاگا میریم بخایم گیر بدیم که باید همش جوابیه بفرستیم
الای جان رو ببوس
مامان آرتین
2 خرداد 92 0:50
سلام.چه روز خوبی داشتین.معلومه کلی به گل پسر نازتون خوش گذشته.با اجازتون لینکتون کردم دوست داشتین با نام آرتین نابغه کوچک لینکم کنید


ممنون ما هم لینکتون کردیم
مامان ایمان جون
2 خرداد 92 11:51
پرهام جووووونم حسابی بهت خوش گذشته ها
همیشه به گردش عزیزم
روزت مبارک عزززززززیزم


ممنون
الهام مامان علیرضا
2 خرداد 92 12:56
روزت مبارک مرد کوچک


ممنون
سارا زارع
2 خرداد 92 17:32
سلام .لطف كن به وبلاگم بيا و نظرتو تا قبل از سونوگرافيم راجع به اينكه نينيم دختره يا پسر با ذكر يه دليل از دلايل خودم بيان كن.منتظرما
مامان ایمان
2 خرداد 92 22:38
اگر بدانی
چه کسی،کشتی زندگی را
از میان موج های سهمگین روزگار
به ساحل آرام رویاهایت
رسانده است؟
“پدرت” را می پرستی
روز پدر مبارک


مرمر
3 خرداد 92 1:47
همیشه به روزای خوب و گردش مامان خانومی

جای شما خالی
زهره
3 خرداد 92 15:20
اولا روزت مبارک پرهام کوچولو دوما معلومه خیلی بهت خوش گذشته همیشه شادباشی گلم


مامان حسنا
4 خرداد 92 11:07
ای بچه شیطون اخه علفم خوردنیه
هدیه گلی
4 خرداد 92 14:45
عزیزم با اون لباسا چه ناز شدی . مامانی از طرف من ببوسش . با اجازه لینکیدمتون


ممنون .ادرس بزار تا ماهم لیکتون کنیم هدیه گلی !
متین من
4 خرداد 92 15:38
پدر شاید پشتش پر نباشه ولی پشت و پناه خیلی هاست؛ درود بر همه ی پدرها و روزشون مبارک
مامانی درسا
5 خرداد 92 3:27
گل من همیشه شاد باشی و سلامت پرهام جان


ممنون
Elahe
5 خرداد 92 9:37
سلام!!
خوبین؟؟
چه روزی هم اومدم، روز تولد این پسرک عزیز
خیلی خوشحالم
امیدوارم همیشه کنار هم خوش باشین


سلام ممنون ولی تولد اون ماه بود عزیزم
مامان حسنا
5 خرداد 92 11:30
واسه پرهام و مامانش
مامان بهاره مامان امیرمحمد
5 خرداد 92 14:06
سلام پسر قشنگ و عزیز روزت مبارک مرد و پدر آینده الهی که 100 سالگی روز مرد را جشن بگیری و خدا همه پدرها را نگهداره برامون


مامان آنی
6 خرداد 92 15:19
خوب خوش گذشته بود مامانی که دوست نداشت بیاد دیگه

اخه خونه تنهاست بیرون کسیرو میبینه ول کن نیس
مامان حسنا
6 خرداد 92 19:17
مامانی چرا اپ نمیکنی


پرهام نمیزاره عزیزم
مامان حنانه زهرا
7 خرداد 92 6:09
سلام
مامان ملیکا کوچولو
8 خرداد 92 1:43
مامانی،کجایی؟ عکس جدید بذار از پرهامی خودم بوس بوس واسه گلم
خاله پارمیدا
8 خرداد 92 17:34
________________$$$$$ _______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ $$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ __________$$$$$___________$$$$$__________ __$$$$_____________________________$$$$__ _$$$$$$___________________________$$$$$$_ __$$$$$$_________________________$$$$$$__ ___$$$$$$_______________________$$$$$$___ ____$$$$$$$___________________$$$$$$$____ ______$$$$$$$_______________$$$$$$$______ _________$$$$$$___________$$$$$$_________ ____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________ آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم خوشحال میشم سر بزنِِِِـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
مامان ایمان
8 خرداد 92 23:32
قربونت برم چقدر ناز نگاه می کنیییییییی فدات بشمممممممممم پرهام جونو ببوسششششششششش مامانیی
مامان حنانه زهرا
8 خرداد 92 23:36
توقسمت پیوندها حنانه زهرا بود نگاه انداختم امابازنشد فک کنم آدرسش اشتباه شده البته مطمئن نبودم سایت دخملمه یانه
مامان حنانه زهرا
11 خرداد 92 2:30
آپ شو دده خانمی مامنتظرعکسلی خوخشل خوخشل از پرهام جونییییییییییییییییییییییییم
مامان آرتین
11 خرداد 92 12:17
ممنون که به ما سر میزنید


سارا مامان آرتین
11 خرداد 92 15:42
مامانی کجااایی؟؟ نیستی؟؟ بیا یه پست خوشکل واسمون بذار
بهاره مامان ونداد
12 خرداد 92 1:57
چه جای باصفایی منم دلم خواست عزیزم همیشه به شادی




پس جای شما حسابی خالی
الهام مامان علیرضا
12 خرداد 92 16:58
مامان ایمان
13 خرداد 92 0:17
مامان پارسا
13 خرداد 92 13:09
هميشه به گردش عزيزم
متین من
13 خرداد 92 16:15
مامانی پرهام خیلی وقته آپ نمیکنین منتظرم با عکسای جدید از پرهام جونی


ممنون بهمون سر میزنین
بهاره مامان ونداد
14 خرداد 92 1:50
کجایی مامانی کم پیدا شدی


ممنون بهمون سر میزنین در پی پرهام وخرابکاریاش
سارا مامان آرتین
14 خرداد 92 2:00
مامانی به یه سرگرمی دعوتت کردم یه سر به وبلاگم بزن


ممنون الان میام
ارلا
17 خرداد 92 19:40
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
انسیه
18 خرداد 92 1:48
فدای این پرهامی بشم که بزرگ شده


انسیه
18 خرداد 92 1:51
اخی دلتنگیم برطرف شدبااون تاپ سفیدش خیلی نازه ماشالله


بهار مامانه برسام
20 خرداد 92 1:24
سلام عزیزم
ممنونم بابت لطف و محبتی که این مدت داشتید
واقعا ممنونم از اینهمه مهربونی
راستش غافلگیر شدم چون اصلا توقع نداشتم بعد از اینهمه مدت که نبودم بازم دوستای خوبی مثل شما بهم سر بزنید....فکر میکردم واقعا راسته که میگن از دل برود هر آنکه از دیده رود.......
ولی به لطف شما فهمیدم دلای مهربونی مثل شما جایی واسه فراموشی نداره
دوستتون دارم و امیدوارم همیشه در پناه حضرت عشق سالم و خوش باشید و این فرشته ی ناز کوچولو رو خدا براتون حفظش کنه و همیشه سلامت باشه و بهترین ها قسمتش باشه از زندگی

ممنون عزیزم بابت این همه لطف ما هم دوستتتون داریمممممممممممممممم
بهار مامانه برسام
20 خرداد 92 1:25
چه پسمل خوش تیپی
هزار ماشالله به این عسل پسری


شما لطف دارین وچشاتون قشتگ میبینه
فائزه مامان آیلین
24 خرداد 92 0:57
سلام عزیزم هزار ماشاالله چه پسر نازی دارین . شما به وبلاگ آیلین من سر زده بودین خیلی ممنون از لطفتون. من پرهام عزیزمو لینک کردم شما هم اگه دوست دارین لینکم کنید تا دوستای هم باشیم فقط لطفا بهم خبر بدین ممنو


ممنون عزیزم منم لینکتون کردم
مریم مامان بهار
27 خرداد 92 15:47
سلام
عزیزم ممنون که به ما سر زدید
هم شما و هم پرهام کوچولو
وبلاگتونو درست نمیتونم باز کنم دوباره تلاش میکنم


نفس
3 مرداد 92 17:11
سلام عزیزم پرهام خاله خیلی بامزس دوست داشتنیه منم یه دخمل کوچلودارم که 1/5سالشه دوست داشتنیه مثل پرهام خوشحال میشم بازم بهم سربزنی


ممنون نفس جون
کاش دروباره وادرستو بزاری
angel
8 مرداد 92 10:36
-------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|----------------------| ((--|--------.-------'---- -| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------\_| برات اسب گذاشتم که زود بیای فقط اسب سواری که بلدی ؟؟ آپم خوشحال میشم که بیای
nasha
29 آذر 92 12:46
به من هم سر بزن گلم....