پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

سخت اما شدنی؟!!(پرهام)

https:www.aparat.com91parham

سالنامه

1391/12/25 22:26
نویسنده : پرهام ,مامانش
1,380 بازدید
اشتراک گذاری

 

امیدوارم بعدنا که میبینی خوشت بیاد

خوب چیکار کنم همه مامانا نقویم درس کردن! منم برات سفارش دادم!

بعدا نگی مامان این سوسول بازیا چی بود ؟

بهرحال مبارکت باشه! سال خوبی شروع کنی پسرم مریض نشی

منم اذیت نکنی!

کمتر گریه کنی !دنبالم تو خونه راه نیفتی! رفتیم بیرون توکالسکه بشینی !هی نپری تو بغلم !

یه عالمه منو ماچ کنی

برای تمام کارات میمیرم ! هر کاری خواستی انجام بده مهم نیست ! فقط همیشه پیشم باش

مال من باش و ( م خ ب )

 

یه

 

         

باتشکر از مامان کوثری برای تهیه این تقویما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

بهاره مامان امیرمحمد
14 اسفند 91 9:31
سلام مامان خانوم - خیلی خیلی قشنگه تقویم گل پسر - انشاءا.. تقویم 100 ساگلی زندگیشو بزارید فداش بشم و ببوسید از طرف من و امیرمحدم بوسسسسسسسسسسسس بوصصصصصصصصصصصصص بوثثثثثثثثثثثثثثث
متین من
14 اسفند 91 12:49
عالی بود زیبا
انسیه
15 اسفند 91 1:47
سلام خوشحالم که حالت خوبه گلم چه تقویم نازیپیش ماهم بیاین
عموی محیط بان
15 اسفند 91 9:32
شعرمثل درخت است فعلن بگذارید درخت ها شعر شوند آنوقت مرا قطع کنید شعر مثل درخت است میدانم روزی آنقدر بزرگ می شوند شعرهایم تا من را از آن بیاویزند … روز درختکاری مبارک
مامان طاها
15 اسفند 91 11:13
مبارکه خاله جون ایشاللللللللللللله یه سال خوب همراه مامان و بابا داشته باشی
مامان هستی
16 اسفند 91 0:21
چه خوشکله مبارکش باشه.. ولی خودمونیما چه قوانین سختی واسه طفل معصوم گذاشتی...
بهار مامانه برسام
21 اسفند 91 23:09
انشالله سال خوب و پر برکتی داشته باشید سالی که سالنامش با عکس زیبای این ناز ملوسک باشه حتما از هر سال دیگه ای بهتر و زیبا تر خواهد بود و قطعا به برکت وجود این فرشته ها تویه زندگیمون سالمون پر از سلامتی و شادابی و عشق و امید و سربلندی خواهد بود و متفاوت خواهد بود با سال هایی که این نعمت های الهی رو نداشتیم امیدوارم سالی سرشار از عشق و عاطفه و امید و سلامتی داشته باشید و بهترین ها روزی شما باشه در روزهای سال جدید
بهار مامانه برسام
21 اسفند 91 23:09
سارا مامان آرتین
22 اسفند 91 0:57
مبارکه عزیزمممممممممم ایشالا سالی پر از برکت و شادی و سلامتی در کنار مامان و بابا داشته باشی
نرگس مامان باران
18 فروردین 92 12:03
سلام عزیزم سال نو مبارک دختر من باران مظفری تو مسابقه جشنواره اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه برید و امتیاز 5 رو بدهید یادتون نره قول میدم چند لحظه بیشتر وقتتون رو نگیره http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
هما
31 فروردین 92 11:16
خیلی زیباست.دست مامان سوسولش درد نکنه شوخی کردم.خیلی عالی بود.
مامان زهرا
1 اردیبهشت 92 3:53
کارت پستالش شبیه کارت ایلیاست من خیلی دوسش دارم سوسول بازی کدومه بعدا میگه چرا فلان کارم برام نکردی بچه ها روز به روز پر توقع میشن
سجاد
1 اردیبهشت 92 23:56
سلام با کلیپی از نماز خوندن سجاد کوچولو آپممممممممم منتظرتونیم