پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره

سخت اما شدنی؟!!(پرهام)

https:www.aparat.com91parham

این روزای تو!

1391/12/11 0:23
نویسنده : پرهام ,مامانش
1,437 بازدید
اشتراک گذاری

برای اون موهات میمیرم که هیچ جوری نمیمونه جز حالت G

 

برای اون چشات میمیرم !که سر صبح دیدی دوربین دستم گفتی اُه بقیشو نفهمیدم چی گفتی !

برای اون دستات میمیرم که  وقتی تعارف میکنی نمیشه ردشون کرد!

برای اون خنده هاتم میمیرم! برای اون دندونا که هنوز در نیومده  برای اون صورتو ودستا که همه جاشو دونه ابله مرغونی زده!

برای خوابت میمیرم که هرجا گیر بیاد خسته باشی میخابی !

پرهام اینروزا رو خیلی دوس دارم ودلیلش همش برمیگرده بتو!

یادت باشه که خیلی دوستت دارم !

بیشتر بیشتر بیشتر ازاونچیزی که بتونی فکرشو کنی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان حسنا
11 اسفند 91 13:15
قربون خند هات اعصابم خورد میشه صورت ابله مرغونی تو میبینم
مامان کوثری
11 اسفند 91 14:18
عزیزم عکساتون به دشتم رسید براتون پیغام هم گذاشته بودم انگار به دستت نرسیده تقویمتون درست شد بهتون خبر میدم
مامان هستی
11 اسفند 91 16:19
عزیزم چه کوچولوی نازی داری. خدا حفظش کنه برا مامان بابای مهربونش. مامان پرهام ممنون که به من سرزدی. وبلاگت ومطالبش خیلی جالب بود... باز هم بهت سر می زنم عزیزم. با اجازتون لینکتون کردم...
مامان شایلین
12 اسفند 91 13:21
عزیزممممممم خدا رو شکر که دیگه حالت خوب شده پرهامی. الهی که همیشه خندون باشی نازنین
عموی محیط بان
12 اسفند 91 19:09
سلام ممنون از حضور سبزتون عکس های ناز پسرتون خیلی قشنگه دیگه از آبله تو بزرگی و دردسراش راحت شد.
مرجان مامان آران
13 اسفند 91 13:19
وای خدا چه نازههههههههههه هزار ماشالا خیلی عکساتون خوشگل و خوشمزه بود
متین من
14 اسفند 91 12:52
اخی خاله جون ابله گرفتی امیدوارم زود خوب شی ایشالا خند های نازت از همه چی قشنگتره با ارزشتر میبوسمت از راه دور
اوا
14 اسفند 91 21:51
سلام پرهام چه وب قشنگی
مامان علیرضا
16 اسفند 91 18:53
ماشا الله به این گل پسر که انقدر تو دل برو و نازه
سارا مامان آرتین
22 اسفند 91 1:14
همیشه زنده و سلامت باشههههه