پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

سخت اما شدنی؟!!(پرهام)

https:www.aparat.com91parham

دلیل من!

1392/7/26 14:48
نویسنده : پرهام ,مامانش
2,899 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه :

ایناروزا برای من خیلی خیلی خوبه چون پسرم راه به راه بهم میگه مامان مامان مامان خیلی خوشگل میگه دلم میخاد بخورمش راستش دیگه داشت از کلمه اقایی بدم میومد ازبس بخوردم اقایی داده بود

الان که داره اینجوری میخوره میگه پرپر بخوره

هرچی میخادبهم میگه ومنم منتظرم تا چیزی ازم بخاد

میگه پرپرجیجی خوره

میگه پرپربخابه

میگه پرپر دد بره

میگه پرپر ابه خوره

فداش بشم هرچی کلمه سخته بلده ولی کلمه اسونارو نمیگه 

همه افراد دوربرشو خوب میشناسه وباسم صدا میکنه حتی پشت تلفن

 

 

فدات بشمممممم سر همه چی باهم تفاهم داریم

سر 6 صبح بیدارشدنت! سر سرشب خابیدنت !لباس گرم نپوشیدنت !

جز اینکه خرابکاریات هرروز یه چیز نیست میشه (البته این عکسایی که گذاشتم به خرابکار بودنت هیچ ربطی نداره اینا عادیه)

از همه بدتر میری رو سرامیک ومیخایی پاهاتو 180 درجه باز کنی میری بالای مبل ومگی پرپر بپره میری توکمد ومیخای دروببندم ومیگی کو کو پرپر نیس کلا درگیرم باهات

به هر چیز گرم میگیی داااااغه وبه هرچیز سرد میگی شرده

صبح به محض بیدار شدن میگی حاموم(حموم) بریم وبعد اون میگی پرپر به به مخوره

گاهی اوقات چیزایرو بلند میکنی وبعدشم پرتاب که من میمونم  که توچجوری این کاروکردی شبیه بچه غولا

بعدشم که من میگم پرهام نکن داد میزنی" یه کیفی داره" بلند میگی (هان چیه)

من فدای چیه گفتنات بشم درضمن وقتی خونه ساکته باگفتن( این چیه )میخایی چیزی بهت یادبدم

فدات بشم وقتی میبینی یه گوشه نشستم تندتند میایی دستاتو باز میکنی میگی عزیزمممم  منم کلی قربونت میرم چیکار کنم یه پسر که بیشتر ندارم

اینجا هم ریز داری میایی موبایلو میزنی به پایه صندلی بعد باتری روداری مخفی میکین کلا توخونه ما قحطی باتریه

فقط عشق باتریش بیچاره دوربینمون که دیگه ترکید باین کار

اینجاهم هم مخفیگاه خونه ماست هرچی که گم میشه اول اینجاست بعدجاهای دیگه ! این توخونه ماحکم عابربانکه کلیه کارتا یا انگشتر یا کلید یا باتری هرچی بخایم توش هست

 

 

دوستت دارم ودوست داشتنتتتتتتتتتتت مهمتر ازجون برام 

 

تمام لجبازیاتو دوس دارم عاشقشونم میمرم برات خودتوکارات هرکاری خاستی بکن مادر خودم پشتتم وهواتودارممممم فکر زمین وادماشونکن چون هرچیم بگن برام مهم نیست پسر من یدونه است برای نمونه است

هیچی تواین دنیا بجز شما برام مهم نیست

اینم پست این ماه مون !

مرسی بهمون سر میزنین!

مرسی به یادمونین!

کلا مرسی از همتون !

پسندها (1)

نظرات (44)

مرجان مامان آران و باران
26 مهر 92 20:07
ای جانممممم چقدر بامزههه پرپررررر
خدارو شکر پسر خوبیه و تفاهم داریدآران زلزله نیست


جز تفاهم(تحمل) کاری نداریم انجام بدیمممم
مرجان مامان آران و باران
26 مهر 92 20:08
منم رمزززززززززززززززززززززز
مرضيه (مامان محمدمهدي)
27 مهر 92 10:24
چه عجبببببببببببببببببب!!!!!
ما كه به پست قبلي نرسيديم
اما براي اين پست:
ماشاالله به پرهام جون با اين همه پيشرفت
بالاخره مامان شدي؟ من كه هنوز مامان نيستم!


انشالله بزودی شماهم مامان بشی !
خاله کمیل و کیان
27 مهر 92 12:49
قربوناین خنده های دلنشینت برم من با این شیطونیات فدای اون زبون شیرینت با این حرف زدنت خیلی خوشملی عزیزم
خاله کمیل و کیان
27 مهر 92 12:50
منم رمز میخوام لطفا
سارا مامان آرتین
27 مهر 92 18:29
ماشالا به گل پسر زیبا و دردونه
هوراااااااااااااااااااااا مامان گفتنت مبارک
خانومی ماهنامه کردی وبلاگ روووووووووووووووووو؟؟؟؟ ماهی یه پست؟؟؟؟
نمیگین دلمون تنگ میشه
ببوس گل پسر زیباتوم[اچ]


ممنون سارا جون شما به مالطف داری
میگم ماهی یبار که حتما بتونم بزار ارتین یخورده بزرگتر شه میبنی من چی میگم عسیسم پسرداریم مثلا!هر ثانیه یه چیزخطرناک تجربه میکنن بمن یکی که خدا خیلی درطول روز رحم میکنه ببوس کلی ارتینمو
خاله کمیل و کیان
27 مهر 92 23:18
رمز گذاشتید تا اومدم حذف شده بود


ببخش این رمزو نگه دار اگه باز گذاشتم خبرت میکینم ولی فعلا نمیشه
مرجان مامان آران و باران
28 مهر 92 2:15

منم نبودم خوب بر داشتیییییییی که


اوکی دوباره میزارم
بهاره مامان ونداد
28 مهر 92 16:16
وای جیگر پرپر بابا دلمون برات تنگ شد پرپر جان چقدر بزرگ شدی خاله
اصولا ما مادرها باید در همه چیز با بچه ها تفاهم زوری داشته باشیم دیگههههههههه


ممنون عسیسممممم
تفاهم نداشته باشیم چه کنیم
[
الهام مامان علیرضا
28 مهر 92 19:35
عزیزم
فدای تو با این شیرین زبونیات

خاله تا می تونی خرابکاری کن و خوش باش گلم

خوشحالم که دوباره نوشتی سمیه جونم



ممنون الهام جون
ازین توصیه ها بهش نکن بچه حرف گوش کنه کردیم کار!
خاله کمیل و کیان
29 مهر 92 12:25
اپم خانومی
مامان شایلین جون
29 مهر 92 15:14



مامان ایمان
29 مهر 92 17:01
منم رمززززززززززز
مامان ایمان
29 مهر 92 17:03
عزیزم قربونت برم چقدر شیرین زبون شدیییییی ماشالله چقدر م بزرگ شدی خاله فداتتتتتتتتتتتتتتتت


مامان آرسام
29 مهر 92 19:50
ای جــــــــــــــــــــــــــونم مامان گفتنت مبارک عزیــــــــــــــــزم


شراره
30 مهر 92 15:36
سلام خاله قربونت بره
خوفی؟
ماشالله چه خوشگل وناز شدی
راستی پرهام باید قول بدی دوماد خودم بشی

چقده رنگ سبز بهت میاد عزیزم


سلام ممنون از حضورت
شراره
30 مهر 92 15:39
عزیزم به منم رمز بده
بهاره مامان ونداد
30 مهر 92 23:12
ما نداریممممممممممممممم
مامان حنانه زهرا
1 آبان 92 6:12
وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووه ماشالله چه کارا؟ شیطون بلای عشق باطری
مامان حنانه زهرا
1 آبان 92 6:13
عزیزم منم رمز ندارم
مرضيه (مامان محمدمهدي)
1 آبان 92 11:16
سلام عزيزم منم رمز ميخوام
خاله کمیل و کیان
1 آبان 92 13:58
عیدتون مبارک
مامان فاطمه
1 آبان 92 14:27
خورشید شکفته در غدیر است علی باران بهار در کویر است علی بر مسند عاشقی شهی بی همتا ست بر ملک محمدی امیر است علی عید غدیر خم بر شما مبارک
مامان هستی شرین زبون
2 آبان 92 21:28
جیگرت رو که اینقدر ماهی.... اگه میشه دوباره به من رمز بدید. آپم عزیزم
مامان آیسلی
4 آبان 92 13:21
مامانی رمز لطفا
مامان آیسلی
4 آبان 92 13:24
آخ جیگرتو با این شیطونیات ناز پسری
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
4 آبان 92 14:02
الهی قربون بازی کردنتــــــ ... عزیز دل من رمز نداااااااااااااااااااااااااارمـــ
مامان طاها
5 آبان 92 10:42
مبارکه مامان گفتنش اگه دوست داشتتین به منم رمز بدین
خاله کمیل و کیان
6 آبان 92 14:22
اپم
الی مامی آراد
6 آبان 92 15:07
ای جونم چه با اشتها میخوره نوش جووووووووونت میدونم مامانی چه کیفی میکنی مامان جون منم رمز می خوام
سارا مامان آرتین
6 آبان 92 17:55
منم رمز
متین
8 آبان 92 14:49
رمز لطفا
مامان ایمان جون
8 آبان 92 20:21
ای جانممممممممممممم وای که من عاشق این حرف زدن بچه هام اونم تو این سن عزیـــــــــــــــــــــــــــزم ساندوییچشو نگاه نــــــــــــــــــــــــــــــــــــوش جان
مامان بردیا
9 آبان 92 16:29
جانم..چقد شیرین زبونه خدا حفظش کنه...من رمز ندارم
خاله کمیل و کیان
11 آبان 92 12:18
مامان مازیار
13 آبان 92 10:00
سلام.ماشاله به این پسر شیطون . منم شیطونی هاشو دوست دارم چون منم یکی مثل پسر شما دارم .یه مازیار لجباز و یکدنده و شیطون خدا برامون حفظشون کنه.
خاله کمیل و کیان
15 آبان 92 15:43
asal
15 آبان 92 17:00
سلام من رشتی هستم خوشحالم میشم درخخواست دوستیمو توی نی نی گپ قبول کنید
همشهری به امید تائید نی نی گپ و گپ ما دوتا دوست و همشهری


من ندیدم تونی گپ شمارو عسیسمممممممم
مامان ایمان
15 آبان 92 18:40
هر دم به گوش می رسد آوای زنگ قافله ، این قافله تا کربلا دیگر ندارد فاصله . حلول ماه محرم ، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه تسلیت باد . التماس دعا
مائده مامان رهام
5 آذر 92 14:44
سلام عزیزم منم این اتفاق با شکوه و بهت تبریک می گم خیلی لذت بخش و وصف ناپذیره شنیدن مامان از بهترین هدیه خدا مبارکت باشه پرهام چه مامان خوبی داره که می ذاری هر کاری بکنه
پرهام ,مامانش
پاسخ
مرسی مامان قسمت شما بشه نذاریم چه بکنیم
مامان پرهام
7 آذر 92 11:21
عزیزم جه نازی حیف که رمزی هستی پیش ما هم بیاین
پرهام ,مامانش
پاسخ
سلام ممنون یعنی چی رمزی هستی؟
متین من
8 آذر 92 1:11
مامان پرهام جون مرسی که توی این مدت واسم پیغام گذاشتی و خیلی خوشحالم توی این دنیای مجازی دوستای خوبی مثل شماهم پیدا میشه عزیزم منم خیلی دلم براتون تنگ شده بود پرهام ببوس
سمیرا
8 دی 92 16:03
سلام چه خنده نازی،از طرف من ببوسش پل پسرت رو
maman maziyar
16 بهمن 92 9:31
ماشاله به اين پسر و شيرين كاريهاش خيلي بزرگ و مرد شده.دوستش داريم