پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

سخت اما شدنی؟!!(پرهام)

https:www.aparat.com91parham

من طاقت ندارم ترواینجوری ببینم!

1392/5/25 18:01
نویسنده : پرهام ,مامانش
2,351 بازدید
اشتراک گذاری

منو ببخش که فقط یشب خواستم بیرون بزنیم تا از همه چی دور باشیم بی دغدغه برگیردیم

منو ببخش زیادی حواسم بهت بود

منو ببخش نمیدونستم 2 دونه پشه تو پشه بندت جا مونده

منو ببخش دیگه اینجوری نمیشه دیگه پشه بند نمیزنم دیگه از خونه بیرون نمیریم

مامانی من طاقت ندارم اینجوری ببینمت

چیکار کنم پرهامم ؟!ناراحت

 

بیا شماره پشه رو بگیریم یه دل سیر بهش بتوپیم

بهش بگیم خودتو نشون بده تا ببینی چیکارت میکنم

دلت خنک  میشه عمرم ! هر کار میخایی بگو برات انجام بدم

پرهامم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم فقط منو ببخش 

پسندها (2)

نظرات (78)

مامان بردیا
25 مرداد 92 19:51
الهي من بميرم براش.جوونم.كوفت بخوره اون پشه


خدانکنه
مامان بردیا
25 مرداد 92 19:51
ماماني غصه نخور پيش مياد ديگه


ممنون از دلداریت
نمیشه بیخود بیجهت بچمو پشه خورد
زهرا مامان امیرحسین
25 مرداد 92 23:42
مامانی اشکال نداره، بجای عذاب وجدان جبران کن عزیزدلم
دیگه نزار پشه پسرکوچولومونو نیش بزنه
انشاله زودی خوب میشه مامانی نگران نباش


ممنون
مرضيه (مامان محمدمهدي)
26 مرداد 92 8:53
الهي
ببين پشه ذليل مرده با پسرمون چي كار كرده
اگه دستت به اون پشه رسيد از طرف ما نابودش كن


مامان حنانه زهرا
26 مرداد 92 20:45
الهی اخی خاله فدای مظلومیتت
ولی گوشت شیرینی خاله که پشه ها اومدن سراغتا جیگر
مامانی پیش ماهم بیا


چشم پیش شما هم میایمم
بهاره مامان ونداد
27 مرداد 92 0:26
وای چه پشه بی وجدانی بوده یه جای سالم به این بچه نزاشته همه اش رو زده واقعا از ته دلم غصه خوردم وای که حالا چقدر میخاره


خاله کمیل و کیان
27 مرداد 92 0:31
الهی بمیرم چقد بد اخه اون پشه هم فهمیده پرهام شیرینه واسه همین اومده سراغش ولی حق پرهام گلی نبود صورت نازش اینجوری بشه .ای پشه ی بد


مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
27 مرداد 92 1:45
الهی بمیرم چرا اینجوریت کردن ؟؟؟
البته این شمال شما خیلی پشه های نامردی داره آخرین باری که اومده بودیم شمال پشه ها ی جوری دست امیرعلی رو خورده بودن که تا چند روز ورم داشت ...
گلم من برای امیرعلی از داروخانه کرم کالامین-سبحان گرفتم خیلی عالی بود فقط نزدیک چشمم کم باید بزنی ...
البته اگه دوست داشتی ...
ایشاااااااااااااااااااالاااااااااااااااا همه پشه های دنیاااااااااااااااااا بمیرررررررررررررررررن



ممنون من دیدم خیلی وحشتناک شده بردمش دکتر اونم برام همین کالامین با محلول داده
خاله کمیل و کیان
27 مرداد 92 2:11
الهی بگردم


مامان شایلین جون
27 مرداد 92 9:23
واییییییییییییییییییییییی دختر این پرهامو چرا اینجوریش کردین؟بمیرم الهییییییی بمیرم برات پرهام جانم دلم کباب شد بخدا. ایشالا نسل پشه ها منقرض بشه تا اینقد تن مثل برگ گل بچه هامونو نیش نزنن. بمیرم الهیایشالا زود خوب میشی پرهام نازنینم.


مممنون
خاله کمیل و کیان
27 مرداد 92 11:41
ناراحت نباش مامانی زود زود خوب میشه
مامان رونيا و رومينا
27 مرداد 92 12:31
عزيزمممم ايشاالله زود تر خوب ميشه آقا پاهام قويه
راستى مامانى ديگه مارو فراموش كردى برامون نظر نميذارى
منم هى ميگم آپم
"آپم و منتظر"


سلام عسیسم
باور کن اومدم ولی نمیتونم نظر بزارم مختص به وب شما نیس نمدونم چیشده منطقه ما پیش شماره اش اختلال داره وسرعت نت خیلی اومده پایین 10 مین طول میکشه تا یه وب باز شه تا کد که برای ثبت نظر باید بنویسم اص
متین
27 مرداد 92 17:41
وای چه پشه های بدی بودن پسملمونو نیش زدن
عزیزم نگران نشو خدا رو شکر که پشه بودن
خوب میشه
خودتو سر زنش نکن گلم بچه است دیگه
کنار اب بودین ؟
روشون ابلیموی تازه بزن زود خوب میشه


اره دریا بود جایی که بودیممممم
سارا مامان آرتین
28 مرداد 92 1:50
الهی بگردممممممممممممممممممم واااااااااااااااای اگه دستم برسه بهشون خودم میکشمشووووووووووووووون
عزیزم خوب میشی شما خیلی قوی هستی جیجر خالهههههههههههههههههه
مامانی خودتو ناراحت نکن تقصیر شما نیست و پیش میاد


ممنونم دوست جون
صبا خاله ی ایسا
28 مرداد 92 12:22
الللللهی خاله قربونت بره
انشاالله زود خوب شی عزیزه دلم


ممنون
مامان کمیل و کیان
28 مرداد 92 16:43
اگه 500 نفر رای دادن چرا 300 تا رای دارید


نمیدونم چی میگی؟! شاید شمارومو بگی که 305 ولی خب ما 539 رای اوردیم
mahtab
28 مرداد 92 16:54
بمیرم الاااهی ببین چه کردن این پشه ها با این گل پسر
مامان یتقصیر شما نبده که! خودتو ناراحت نکن
براش کرم کالاندولا زدی؟


بردمش دکتر کالامین داده
ریحانه(مامان پارسا)
29 مرداد 92 7:48
ای پشه های بی ادب ببین چه بلایی سر این عروسک آوردن.بگردم الهی خاله جون
مامان طاها
29 مرداد 92 10:32
عزیزم!!!
چه جاشون بد شده. گل پسری به پشه حساسه انگار.
الهی زود زود خوب بشی پرهام جون


ممنون
مامان سمی
29 مرداد 92 11:30
عزیز دلم قیافشو ببین
می فهممت مامانی اون لحظه چه حسی داشتی آرتین من یکبار همین طوری شد تمام دست و صورت و پاشو پشه های لعنتی خورده بودن هی خودمو سرزنش می کردم.
پرهامی می دونستی خیلی جیگری خاله جون با اون عکسهای خوشگلی که مامان ازت میگیره عسل خان
مامانی یه پست از آرتینی گذاشتم


واقعا خیلی زورداره با تمام مراقبتا اینجوری بشه دیگه بدتر
خوشحال شدم عسیسم الان میام بهتون سر میزنم
عالمه مامان امیرحسین
29 مرداد 92 17:26
سلام دوست جون پسرت بهتر شد میدونم آدم طاقت نداره اینجوری نگاهشون کنه


ممنون دوستجونم اره تقریبا ورماش نشسته
مامان آرسام
29 مرداد 92 17:36
آخی
مامانش غصه نخور پشه ها بوسش کردن زود خوب میشه


بوس خوب اومدی
مامان کیان کوچولو
29 مرداد 92 17:57
عزیزم غصه نخور .. گاه پیش ماد خب پسرمون خوشمزه اس دیگه گوشتش شیرینه..


مامان کیان کوچولو
29 مرداد 92 17:57
عزیزم عکسای جشن تولد کیان وگذاشتم


الان میام بهتون سر میزنممممم
فاطمه
29 مرداد 92 18:14
غصه خوردن نداره ک
بدو بیا وبم میخوام قالب عوض کنم نظر بده


مامان حسنا
29 مرداد 92 18:37
الهی....
مامانی غصه نخور زودی خوب میشه...
الهی بمیره اون پشه که صورت پرهام جونم و اینجوری کرده ک مامانیش داره غصه میخوره


متین
30 مرداد 92 1:32
سلام عزیزم
مرسی که سر زدی
من برادر زاده ندارم ولی فکر کنم خواهر زاده عزیز تر باشه البته بستگی به روابط داره
پرهام جون و ببوس

خواهش عسیس
دقیقا روابطو خوب اومدی
خاله کمیل و کیان
30 مرداد 92 1:50
مامانی صورت ماه پرهام گلی خوب شده


ممنون بهتره ولی هنوز خوب نشده ولی دیگه ورم نداره
ریحانه(مامان پارسا)
30 مرداد 92 9:23



شراره
30 مرداد 92 12:26
سلام عزیزدلم
الهی پشه ها بمیرن
غصه نخور جیگر
زود خوب میشی خاله


صبا خاله ی آیسا
31 مرداد 92 14:30
بهتر شد اون صورت خوشگلت عزیزم؟


ممنون بهتر شده
مامان ایمان جون
1 شهریور 92 7:03
وااااااااااای امااااااااااان از دست این پشه های لعنتی!!! همه جا هستن,ببین چیکار کردن مامانی غصه نخور پیش میاد دیگه,ایشالا زود خوب میشه
حدیث مامان پرهام
1 شهریور 92 11:04
اشکال نداره مامانی غصه نخور...پرهام منم زیاد پشه نیش میزنه....اخه از بس این پرهاماااااااااااااااااااااااااااااااا شیرنن خاله......
حدیث مامان پرهام
1 شهریور 92 11:05
خاله جون اپم بیا بهمون سربزن
مرجان مامان آران
1 شهریور 92 14:18
اخییی نازییییییییییی عزیزم چقدر بد ایشالا زودی خوب بشه


مامان حسنا
1 شهریور 92 18:33
هنوز اپ نکردی مامانی
مامان مهدیس و ملیسا
1 شهریور 92 19:01
الهییییییی خاله فدات شه بوووووووووووسبهتونم تبریک میگم جز 20 نفر اول بودید


ممنون عسیسمممممممممممممممم
متین
1 شهریور 92 19:18
سلام عزیزم
الان عکست و تو نی نی وبلاگ دیدم خیلی خوشحال شدم
عزیزم
ایشالا عکست و بزنن تو روزنامه واسه نفر اول کنکور
گرچه تا اون موقع کنکور برداشته میشه
بوس برای پرهام


ممنون عسیسمممممممم
جایزمون که سی دی خاله ستاره بود با ویترین عوض کردمممممممم واسه همون عکسوم اونجا بود
خاله کمیل و کیان
2 شهریور 92 1:50
مامان آرتین
2 شهریور 92 2:24
الهی،خاله فدات ایشالله زود زود خوب بشی. _$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$ __$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$ __$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$ ____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$ _____$$$$$$????????????$$$$$ _______$$$$$$???????$$$$$$$ _____$$$*****$$$$$$$$********$ _$$$$***********$**************$ $$$$$********** ** **** *********$ $$$$$$$$$****** * **************$ $$$$$$$$$$$*** * ******$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$*** ** ***$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$*********$$$$$$$$$$$$ _____$$$$************$$$$$$$$$$$ __$$$$$$$$$************$$$$$$$$ _$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$ $$???????????$$$*****$$$???????????$$ $$????????????$$$$*$$$$$???????????$ با دوتا پست جدید آپم ،حوشحال میشم به ما سر بزنی
خاله کمیل و کیان
3 شهریور 92 1:29
مامانی عکس نمیذاری از پسری


وقت شوندارممممممممم عسیسم
عروس دادشمه ودرگیر اونممممممم
خاله کمیل و کیان
3 شهریور 92 14:00
سلام مامانی دلم واستون تنگ شده بود چند روز نیستم بیام پیشتون که دلیلشو توی پست وب مینویسم اومدم بگم پرهام و خیلی خیلی دوسش دارم
مامان حسنا
4 شهریور 92 11:44
عزیزم صورت پرهام جون خوب شد؟؟؟

ممنون عسیسم از احوال پرسیت
اره بهتر شده
مامان حنانه زهرا
4 شهریور 92 18:18




مامان کمیل و کیان
5 شهریور 92 17:27
سلام عزیزم
پرهام جون خوبه
تازه فهمیدم ماه تولد پسر شما با کیان یکیه فقط آقا پرهام 6 روز از کیان بزرگتره


سلام ممنون
بهتره عسیسیم
فقط بخاطر دندون تب داره ویه خورده بی قراره واسه همین نمیرسم بیام نت
چه جالب اردیبهشتیا همشون ماهن ماه
گیلونه لاکو
5 شهریور 92 18:03
سلام خاله آخی چه نامرد بودن این پشه ها و چقد تو شیرین هستی که اینجوری خواستن بوست کنن . مامانش ناراحت نباش پسرت بزرگ میشه یادش میره ، همه ی اینا میشه ی خاطره که با بیاد آوردنش می خندین . طرفای خونه ما نمایی خاله جون ، دست مامانی رو بگیر به به وب خاله
گیلونه لاکو
5 شهریور 92 18:04
تا یادی هست ، من به یاد توأم ، مگر آن روزی که
نه منی هست ،
نـــه یـــــادی ،
نــه خیــالی !




ما بیادتون هستیم فقط شما تند تندآپ میکنین ما نمیرسیم بهتون سر بزنیم
مامان رونيا و رومينا
5 شهریور 92 20:37
آپ كن ديگه[كلافه][كلافه][كلافه]
الهام مامان علیرضا
6 شهریور 92 1:15
عزیز دلم چه بد شد پشه ها تو رو اوف کردند نگران نباش عزیزم ردش به زودی میره عوضش بدنت پادتن میسازه و ضد ضربه میشه هزار تا بوس برای پرهام گلم
معصومه مامان آرتین
6 شهریور 92 11:47
آخی عزیز دلم خیر نبینن پشه ها! ببین بچه رو به چه روزی انداختن نامردا
صبا خاله ی آیسا
6 شهریور 92 15:27



ممنون از اینکه بهمون سر میزنین
خاله کمیل و کیان
8 شهریور 92 0:53
جووووووووووووووووونم دوست دارم


ممنون از این همه لطفی که بما داریننننننننن ماهمخ خیلی دوستتون داریممممممممم
مامان مهدیس و ملیسا
8 شهریور 92 23:03
خصوصی گلمممممم
راستی پرهام جون چطوره؟؟؟بهتر شد؟؟؟؟؟


ممنون بهتره
مامان مازیار
9 شهریور 92 9:40
أخي بميرم واسه ىصورت قشنطت كه پشه ی نامرد اینجوریش کرده.چقدر ناراحت شدم واست و درک ت میکنم که چقدر درد کشیدی آخه پوست منم خیلی حساسه و بیشتر اوقات اینجور میشه.مواظب خودت باش پرهام جون.بوس واسه تک تک اون دونه ها


خدا نکنه عسیسممممممممم ممنون که بهون سر زدین
متین
9 شهریور 92 13:18
سلام خانم خوبی؟
ببوس این جیگر طلا رو
ایشالا که جای پشه ها رفته؟


سلام ممنون
اره رفته
مامان آرسام
10 شهریور 92 16:17
مامانش چرا آپ نمیکنی پرهام جون خوب شد؟
خاله پارمیدا
13 شهریور 92 23:03
اوخیییییییییییییییییییییییییی پشه های بد بد بد بد بد
مامان حسنا
14 شهریور 92 14:48
کجایی عزیزم چرا اپ نمیکنی؟؟
حالتون خوبه؟


ممنون عسیسم واز لطفت واز سر زدن به و بمون خوبیم
زهرا
14 شهریور 92 20:26
ای جان الهی ببین چه جوری پشه خوردتش
سارا مامان آرتین
15 شهریور 92 13:38
خانومی کجایی ؟؟ دلمون یه ذره شده براتون
مامان طاها
15 شهریور 92 22:05
چرا نیستی مامانی؟ دلمون براتون تنگ شده. ایشالله سالم و شاد باشید
مامان حنانه زهرا
16 شهریور 92 6:41
چرا آپ نمیشی مامانی؟ مامنتظر عکسای جدید از پرهام جونیما من اپ شدم گلم
مامان آرتین
16 شهریور 92 15:51
سلام پرهام جون خوبه؟دلمون براش تنگ شده مامان زود یه عکسی چیزی از پرهام خوشگل ما بذار دیگه. عزیز خاله روببوس
مرجان مامان آران
17 شهریور 92 8:43
مرجان مامان آران
17 شهریور 92 12:54
قربونت عزیزم که به یادمونی یکی از دلایل نفرستادن مهدم خودت بودییییییی دوست خوب و مهربونممممممممم
پگاه مامان آرتین
18 شهریور 92 12:05
کجایید؟؟؟؟؟؟
مامان شایلین جون
19 شهریور 92 8:22
مامانی و پرهامی کجایینننننننننننننننننننن؟؟؟؟دلمون تنگیده واستون آخه
خاله کمیل و کیان
21 شهریور 92 0:07
سلام عزیزم دلم واست یه ذره شده بود مامان هنوز پست نذاشتی
عموی محیط بان
21 شهریور 92 1:34
سلام اومدم سری از وب پرهام خان بزنم با آرزوی شادی
متین
22 شهریور 92 19:30
سلام عزیزم ممنون به خاطر دعای زیبایی که نو شتی تو وبلاگ ایشالا هیچ کس رو خداوند گرفتاری نده ببوس این پرهام خوشمل خاله رو.......
ارلا
15 مهر 92 9:31
تا کدوم ستاره دنبال تو باشم... تا کجا بی خبر از حال تو باشم... مگه میشه از تو دل برید و دل کند... بگو می خوام تا ابد مال تو باشم... از کسی نیس که نشونی تو نگیرم... به تو روزی میرسم من که بمیرم... هنوزم جای دو دستات خالی مونده... تا قیامت توی دستای حقیرم خاک هر جاده نشسته... روی دوشم کی میاد روزی که با تو روبرو شم... من که از اول قصه گفته بودم غیر تو با سایه م نمی جوشم... منتظر حضورت ونظر دل گرم کنندت هستم
فاطمه
16 مهر 92 18:48
سلاااااااااااااااااااام.......الهی قربون اون چهره خوشگلت برررررررررررررم... نت نداشتم دلم واسش یه ذره شده بود. الهی بگردم چه بلایی سرت اومده؟؟؟؟؟؟
خاله کمیل و کیان
23 مهر 92 19:43
عیدتون مبارک خانومی
مامان بهاره مامان امیرمحمد
11 آذر 92 13:09
انا لله و انا الیه راجعون
مینا مامان آرمانی
5 دی 92 0:11
کوفت بخوره الهی... عزیزم آره دکتر رفتن نداره همین کالامین بهترین چیزه...این همه هم معطلی داشته... نگران نباش خوووب میشه
مینا مامان آرمانی
5 دی 92 0:12
کوفت بخوره الهی...آره کالامین عالیه.دکتر که کلی معطلی داشته...واسه پشه فقط کالامین دواست..
مامان ایمان
4 بهمن 92 2:27
سلام عزیزم الهی خاله فدات بشههههه بیین تورو خدا بچه چه جوری شدههههههههههه مامانی مواظبش باششش سر بزن اپیممممممم
فائزه
13 خرداد 93 14:43
الهی بگردمت من..چه نازی تو پسرم..