پرهامپرهام12 سالگیت مبارک

سخت اما شدنی؟!!(پرهام)

https:www.aparat.com91parham

یه نظرسنجی وبلاگی !یه سرگرمی وبلاگی

1392/4/4 22:09
نویسنده : پرهام ,مامانش
2,223 بازدید
اشتراک گذاری

دوست خوبم مامان ارتین جون منو به این نظرسنجی وسرگرمی دعوت کرده      ممنون        

                                                             

 

این نظرسنجیه!

- اگه ماهی از سال بودم ؟ اذر

2-اگر روزی از هفته بودم؟ 4شنبه

3-اگر عدد بودم؟ 7

4-اگر نوشیدنی بودم؟ اب گازدار!
5-اگر ثواب بودم؟ ثواب میکردم!

6-اگر درخت بودم؟ بید

7-اگر میوه بودم؟ شبرنگ

8-اگر گل بودم؟ کاکتوس

9-اگر آب و هوا بودم؟ معتدل

10-اگر رنگ بودم؟ سیاه

11-اگر صدا بودم؟ یه اه از ته دل چه صدایی داره همون

12-اگر پرنده بودم؟ پرستو

13-اگر فعل بودم؟ میشود

14-اگر ساز بودم؟ سنتور

15-اگر عضوی از بدن بودم؟ شاهرگ

16-اگر بخشی از طبیعت بودم؟ کوه

17-اگر یک حس بودم؟ حس مادر

دوست جوونایی که دعوت میکنم:

مامان یسنا جون

 مامان حنانه جون

مامان مهتاب جون

 مامان ارتین جون

 مامان امیر علی جون

مامان رایان جون

 

 دوستتتتتتتتتتتتان اگه وقت نداشتین هیچ مشکلیییی نیست  پس بیخیال باز ممنون ولی!

 

 

 سرگرمی وبلاگی

 پست قبلیم بود که ادغام شد وپست جدید باز نشد

   

  

 

 

 این سرگرمیه!

 

 

بزرگترین ترس از زندگیت؟

تنهایی

اگر 24 ساعت نامرئی میشدی چی کار میکردی؟

میرفتم توی دل عزیزترین کسم ببین چه خبره

اگر غول چراغ جادو توانایی براورده کردن یک آرزو بین 5 الی 12 حرف رو داشته باشه آن ارزو چیست؟

سلامتی وشادی روزافزون پرهام و....بقیه

از میان اسب سگ پلنگ گربه و عقاب کدام یک را دوست داری؟

پلنگه اونم چشم قشنگه

کارتون مورد علاقه کودکیت؟

  حنا دختری در مزرعه

در پختن چه غذایی تبحر نداری؟

شیرنی جات وکیک اینا- حوصله دقت کردن ندارم

اولین واکنشت موقع اعصبانیت؟

 داداون با صدای بلندددددددددددددددد

با مرغ دریا اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟

توساحل دریا یه مرغ خسته بود که یه کپه اورانیوم پیدا کرد
دو بیت شعری که خیلی دوسش داری؟

ای عشق تراپری وانسان دانند        معروفتر از مهر سلیمان دانند

درکالبد جهان تراجان دانند                 با توچنان زیم که انان دانند

اگه بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال گذشته و آینده سفر کنی آن روز کدام است؟

هی دنیا بنویسم بهتره برای گذشته

اینده: روز عروسی پسرم

چه رنگی هستی چرا؟

 سیاه چون پرهام رنگ پوستش سیا ه ست

اگه قرار باشه یه روز از ایران بری کدام کشور را برای زندگی انتخاب میکنی؟

بدون شک اسپانیا واونم تو بارسلونش

بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟

گاهی اوقات فکر کردن به بعضی ها ناخوداگاه لبخندی روی لبانت مینشاند! چقدر دوس دارم این لبخند های بیگاه وچه بیشتر دوس میدارم این بعضیها را!

 

و البته این مسج که  نصفه اومد وبقیشو نمیدونم چیه !آدمیان به لبخندی که بر لبها می نشانند به احساس خوبی که بر جا می نه........

 

اگه قرار باشه سه نفر از آشناهات رو امشب به مهمونی دعوت کنی اون سه نفر چه کسانی هستن؟

بهترین دوستم عمرم نفسم اینا هم یکین و جای تمام دنیا  برام ارزش داره

شوخی کردم اسم نمیبرم ممکنه کسی ناراحت شه چرا منو دعوت نکرد نمیدونم چرا من هرچی میگم همه بخودشون میگیرن پس  همه رو مهمونی دعوت میکنیم مهمونی  کوچیک نداریم همه با هم باید جایی خراب شیم چشمکچشمک

اگر قرار بود کسیرو ملاقات کنید

هر کی که بهش بدی کردم ودیگه نمی بینمش

اگر قرار بود یک جمله از لغت نامه زندگیت حذف کنی اون کلمه چیه؟

دلتنگم

اسم دیگه برای وبلاگت؟

من ترو باهچی عوض نمکنم پرهامم
خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟

عاشق شبرنگم نمیدونم شبیه چیه هستم ولی میوه فقط شبرنگ

سه خصوصیت اخلاقی بدت؟

زود رنج  - زود عصبانی میشم - زود وابسته میشم -  دلم میخاد همچیرو باهم داشته باشم خیلی پرتوقع  کلا اخلاق خوب ندارم

کاشکی.....................طوری زندگی میکردم که نیاز نبود بگم کاشکی .........

حالا باید کساییرو دعوت کنم 

منم دوستای خوبم:

مامان یسنا جون

مامان ونداد جون

مامان ایمان جون

مامان علیرضاجون

مامان فاطمه جون

مامان ملیکا جون

شماها دعوتین

ممنون از مامان ارتین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

الهام مامان علیرضا
14 خرداد 92 14:49
جواباتون جالب بود



بهناز
14 خرداد 92 15:04
سلام ...خدا برات نگه هش داره ...بيا عشق و روح منم ببين ..نظر يادت نره ..من لينكت ميكنم شما هم همينطور البته اگه قابل ميدونيد....




سلام ممنون منم لینکتون کردم

ارلا
14 خرداد 92 15:47
وب زیبای داری تبریک بهتون میگم در صورت تمایل داشتن برای تبادل لینک به من اطلاع بده ممنونم منتظرم


ممنون لینک شدی
الهام مامان علیرضا
14 خرداد 92 20:25
ممنون عزیزم
بابت دعوتت



خواهش عزیزم
بابابزرگ ارسطو
15 خرداد 92 18:01
ممنون كه سر زديد

اين هم براي پرهام جون قشنگ و ناز


مامان ملیکا کوچولو
15 خرداد 92 19:00
سلام دوست جونم .ممنونم از دعوتت.پاسخ دادم و 3 نفر را دعوت کردم.جالب بود.


مامان ایمان
15 خرداد 92 19:55
سلام ممنون عزیزم بابت دعوتت بوسسسسسسسسس


مامان آرشیا
16 خرداد 92 16:53



مامان بردیا
17 خرداد 92 12:53
چه پسر نازیماچ]به ما سر بزنین اجازه بدین تا لینکتون کنیم.شما هم اگه دوست داشتین مارو لینک کنین تا دوست بشیم



لبنکتون کردمم


سارا مامان آرتین
17 خرداد 92 13:33
کلا تکی دوست گلمممممممممممم


مامان آرتین
17 خرداد 92 13:35
سلام عید مبعث بر شما مبارک


ماچ]ممنون
نیلوفر
17 خرداد 92 20:16
سلام عزیزم کدوم شهر هستید تا راهنماییتون کنم
مامان هستی شرین زبون
18 خرداد 92 2:53
جوابات عالی بود عزیزم


عاطفه مامان الای
18 خرداد 92 3:00
همین که به من سرمیزنی پس خوبی...خانم چرا نوشتی اخلاق خوب ندارم ...هرگلی خوشبوست خوب تیغ هم لازمه... تا هرکسی دستشو دراز نکنه ....


مامان شایلین
18 خرداد 92 8:39
سلام عزیزم خوبین؟پرهام عزیزمون چطوره؟مرسی گلم از اینکه همراهمون هستی و به وبمون سر میزنی ممنون. دوستتون دارم. بوسسس


پگاه مامان آرتین
18 خرداد 92 9:24
من دلم برا پرهام تنگ شده وعکس جدید می خوام.ببوسش .سرگرمی جالبی بود
آپ شدی خبرم کن


مامان پارسا
18 خرداد 92 10:50
عزيزم خوبين؟ پرهام جون خوبن؟ چه جوابهاييييييييييييي


ممنون عزیزم که به ماسر میزنین
مامان نیره
19 خرداد 92 8:27
سلام خوبی ؟اومدم سنت قدیمی که هر رفتی آمدی داره را اجرا کنم ممنون از اینکه پیش ما اومدی پرهام گلم هم خیلی نازه خدا نگه داره
مامان بردیا
19 خرداد 92 9:57
خاله پارمیدا
19 خرداد 92 12:25
مرسی سر زدین من هنو عروسکشو ندیدم مامانش عکسا رو گرفته بود
مرضيه (مامان محمدمهدي)
20 خرداد 92 12:59
دلمون برا ديدن پرهام جون تنگ شده چرا پست جديد نميذاريد؟


پرهام نمیزاره عزیزم
مامان آرتین
21 خرداد 92 0:08
ممنون که به وبلاگ ما سر میزنید
خاله پارمیدا
21 خرداد 92 18:52
موزیک وبتون نازه
الان صدای بلند گو تا اخر بود ولی هیچ موزیکی پخش نمیشد
اومدم وبتون یه دفه اهنکه خوند...ترسیددددددددددمممممممممم


متین من
22 خرداد 92 1:26
سلام مامانی پرهام این سوال وجوابت
چه رنگی هستی چرا؟

سیاه چون پرهام رنگ پوستش سیا ه ست
من اینطوری فک نمیکنم اتفاقا از عکسها مشخصه پرهام جون که سیاه نیست سفیده یا میشه بگی سبزه بانمک خیلی شیرینه ببوسش


سلام
نه سیاه ست یعنی سبزست ولی چون دور اطرافم هیچکییییییی سیاه نمیبینم رنگ پوست تیرش خیلی به چشم میاد
مامان حنانه زهرا
22 خرداد 92 21:21
مامان حنانه زهرا
4 تیر 92 21:58
مرسی عزیزم. حتما تو اولین فرصت
هما
8 تیر 92 22:32
فقط مامانا دعوتن؟
شوخی کردم خیلی خوب بود عزیز


اومدم وبتون دیدم شرکت کردی عزیزم !
مامان کمیل و کیان
13 تیر 92 13:59
عزیزم جواباتون واقعا جالب بود
متین
28 تیر 92 3:34
بوس برای پرهام
محیا
28 تیر 92 23:35
مرسی از بازدید تون وب شما حرف نداره
..........................
اینم یه پیامک


ممنونم
هلیا
2 مرداد 92 14:38
چرا به سوالم جواب نمی دین؟؟؟؟
باباش بهش حسودی نمی کنه؟؟؟


نمیدونم ! بزار ازش بپرسم !