پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

سخت اما شدنی؟!!(پرهام)

https:www.aparat.com91parham

اینجوری میگذره!

1392/1/29 23:49
نویسنده : پرهام ,مامانش
2,478 بازدید
اشتراک گذاری

 

یه شب البته دم غروبی خونه ما اینجوریه!

شب وپسرم در حال توپ بازی

 

 

توپ بازی تموم شده وتلفن دارن

بمن میخاد بگه چیه مامان دارم میحرفم  لطفا گوش واینسا( البته نمیگه ولی میدونم همینه!)

اینجا هم میگه خوبه اینجوری؟ منم میگم بخند پرهامم

فدای اون خندهات بشم من

حالا میخاد شیرین کاری کنه _قلبم وایساده نکنه بیفتی 

خودشم تشویق میکنه با دست دسی

داره منو دعوام میکنه چرا براش کف نزدم

اینقدر شیطونی کرد تاداشت رو دوچرخه خوابش میبرد

حالا میزنه قدش تا بریم شام

بفرمایید شام پسرم !

بعد شام وشستن دستو و................... وتعویض لباس

دوباره شیطونی وسرک کشیدن

لباسا دوباره عوض

قطره ویتان اورده  تا بخوره

ببخشید پشتم به شماست!

فیلم مورد علاقه اش شروع شده  درحال تماشا فیلم میره لالا!

اومده تو تختش ولالا تا فردا صبح زود اماده برای همه کار

خوابای خوب ببینی پرهامم 

بوس وبغل فشاری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

متین من
30 فروردین 92 1:17
عکسا و توضیحات هماهنگی خوبی داشت پرهام جان چه بامزه همماکارونی میخوره نوش جانت خوابهای رنگی ببینی بووووووووووس
مامان ملیکا کوچولو
30 فروردین 92 2:35
عزیززززززززززززززم. این عکس لا لاش کشت خاله راحله رو. الهی فدات شم خاله. خوب بخوابی گلللللللللم.
بهاره مامان ونداد
31 فروردین 92 1:44
وای قربون لالایی کردنش چه بامزه خوابیده خواب فرشته ها رو ببینی عزیزم
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
31 فروردین 92 3:26
وااااااااااااااااااای عزیز دلم ... چقدر تو نااااااااااز و شیطونکی ... دوستت دارم زیااااااااااااااااااد ... وااای مامان پرهام جونی چقدر سه چرخه اش ناززززززززه ... از کجا خریدی ؟؟؟؟
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
31 فروردین 92 16:01
سلامعزیز دلم وای قربونت برم من چه گل پسر نازی دارین خدا حفظش کنه میبوسمتون
مامان ایمان جون
31 فروردین 92 20:03
ای جانممممممممممممممممم قربون اون خنده های قشنگت که معلومه از ته ته ته دلته برم من خوشکلم خوابای خوب ببینی خوشکل خاله
مرجان مامان آران
1 اردیبهشت 92 3:00
عزيزمممممممممم چه خوب ميگذرهههههههه چه بامزه غذا ميخوريييييييي بامزه بازي ميكني ناز ميخوابيييييييي
مامان سمی
1 اردیبهشت 92 8:07
چه سه چرخه خوشگلی دارم پرهام جونی.ای جانم چه ناز می خندهقربون شما کوچولوهای پاک و معصوم مامانی خیلی خوشم اومد که میذاری پرهام جون خودش غذا بخوره اونم با دست انشاالله همیشه لبت خندون باشه خاله جون
لاله
1 اردیبهشت 92 10:17
ای جوووووووووووووونم عزیزمی
زهره
1 اردیبهشت 92 10:38
الهی این پسرناز وخوشگلو باید چلوندش....
مامان طاها
1 اردیبهشت 92 10:45
سلام خاله جون خوبی؟؟؟؟؟؟ بزرگ شدی که. آفرین به شما بووووووووووس
سیستم رایگان افزایش امار
1 اردیبهشت 92 11:36
سلام دوست عزیز از وبلاگ شما دیدن کردن وبلاگ خیلی خوبی دارید اگر مایلید بازدید وبلاگتون به صورت رایگان افزایش پیدا کنه پیشنهاد می کنم در سایت من عضو بشید. http://box.behtarinbox.ir/ اگر سوالی داشتید با این ایدی در تماس باشید. h.asghari102@yahoo.com
پگاه مامان آرتین
1 اردیبهشت 92 12:40
سلام به پرهام ومامانش.عزیزم من عاشق اسم پرهامم.عکساشم دیدم عاشق خودشم شدم. من لینکتون کردم http://artinjan90.niniweblog.com
مامان بهار(آفتابگردون)
1 اردیبهشت 92 14:07
واااااااااااااااااااای چه جیگریه این پرهام خوشششششششششگل ماشالله
مامان ایمان جون
1 اردیبهشت 92 15:07
عزیزم با اجازه لینکتون میکنم.
الهام مامان علیرضا
1 اردیبهشت 92 19:14
چه روز پرکاری داری عزیزم خسته نباشی
مامان نگار
1 اردیبهشت 92 21:46
ممنون که به ما سر زدید پیشاپیش تولد پرهام جون هم مبارک
کتابها رو از نمایشگاه کتاب پارسال خریدم
بهترین فرصت برای خرید کتاب برای بچه هاست
از 12 تا 22 اردیبهشته
انتشارات قدیانی/ پنجره/ تولد کتابهای خیلی خوبی دارن که براساس روانشناسی کودکان نوشته شده

ممنون
مسيحا
2 اردیبهشت 92 11:31
الهي هميشه اينجوري خوش بگذره عزيز دلم
هدیه گلی
2 اردیبهشت 92 22:38
س . وبلاگ جالبی دارین . از طرف من جوجتونو ببوسید . اگه دوست داشتین لینکم کنید . بووووووووووووس


ممنون!ادرس میذاشتین
مامان کیان کوچولو
3 اردیبهشت 92 0:29
ای جاااااااااااااااااان .. ماکارونی خوردنشو دوسس دارم ناز باشی کوچولو .. خوب بخوابی عزیزم
مامان هستی
3 اردیبهشت 92 1:51
عزیزم چه خوشکل خندیدی... و چه خوشکل خوابیدی...
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
3 اردیبهشت 92 2:29
ســــــــلام عزیز دل
والا خواهرشوهر کوچیکه داره ...
فردا بهش میگم اگه هنوزم داشتشون براتـــــ میل میکنم ...



ممنون
مامان حسنا
3 اردیبهشت 92 15:49
ماشالا به این همه انرزی خاله جون خسته نمیشی؟؟؟ ای شیطون بلا
مامان فائزه
3 اردیبهشت 92 17:51
سلام نوش جونت گل پسر زود بیاین ثبت نام کنید
سارا مامان آرتین
4 اردیبهشت 92 0:12
الهی فداش شم من خوشکل یه دونه ی خالههههههههههه مامانی اسفند فراموش نشه واسه این جیگر بلاااااااااااااااااااااااا
مامانی درسا
5 اردیبهشت 92 2:11
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله که دستان پر مهر خداوند نگهدارت باشد
مامان آنی
5 اردیبهشت 92 15:29
چه سه چرخه خوشدلی داری پرهام جونیییییی ای جانم با اون خنده های قشنگت
خاله جونه مهسا خانوم
22 اردیبهشت 92 12:43
سلام مامان پرهام.
ممنون که به ما سر زدید.
ما شما رو لینک می کنیم شما هم ما رو لینک کنید بی زحمت.
ممنون.

ممنون منم لینکتون کردم

مامان آنی
23 اردیبهشت 92 10:05
ای جانم چقدر زیبا خوابیدی پرهام نازنینم
من این عکس هارو قبلا هم دیدم ولی دوباره دیدم


مامان آنی
23 اردیبهشت 92 10:07
چرا نظره های من ثبت نمیشه


ثبت شد که خانمی!
☆ یاسمین ☆
24 اردیبهشت 92 17:46
ای جونم به خندهات و شیطنتات که شیرین تر از هر چیزیه و ماکارانی خوردنت.نوش جونت خاله.خوابای خوش ببینی گلم


ممنونم
هما
25 اردیبهشت 92 15:55
اون بغل فشاری رو خوب اومدی...........ماشالله به این پرهام باهوش.[hr


.
مامان کمیل وکیان
15 تیر 92 16:06
فدای خنده هات عزیزم
غزل
28 تیر 92 14:02
تا جایی که بتونم تبلیغ یکنم


ممنون
فاطیما
28 تیر 92 15:38
ای جوووووووووووووووووووونم...مثل فرشته ها خوابیده...خوش به حالش عجب مامانی داره بابا جوووونش حسودی نمی کنه؟؟؟
فاطمه
2 مرداد 92 0:25
سلام
چشم حتما ....
روز خوبی داشته باشید .


ممنونممممممم
فاطیما
2 مرداد 92 21:58
دوستت دارم اقا پرهام...
مامانی پرهام مواظب گل پسرت باش...من عاشقشم...][ماچ
پرهاااااااااااااااااااااااااام.


ممنون ]
خورشید
5 مرداد 92 17:56
سلام وبتون عالیه نی نیاتونم عالین