پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

سخت اما شدنی؟!!(پرهام)

https:www.aparat.com91parham

امرتون؟؟ هیچی آقا دلم برات تنگ میشه فقط همین!

1392/1/24 0:46
نویسنده : پرهام ,مامانش
2,658 بازدید
اشتراک گذاری

یروزایی یه جاهایی (باغ نازی )با عکساش!

انگار میخای بگی امرتون

 البته خیلی زورگویی ومن عاشق این زورگویتم جیگر مامان

زودتر بحرف بیا کلی برام امر امر بگو

 

دلتنگ شدن :

 

:حس نبودن کسیه که تمام وجودت یکباره تمنای بودنش رو میکنه  پرهام هر لحظه دلتنگت میشم تمام هستی منی

 

اینم گل تو  تراس عاشقشم البته هیچ گلی جای ترو برام پر نمیکنه

 

دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

متین من
20 فروردین 92 1:52
تقدیم به پرهام دوست داشتنی
مرجان مامان آران
20 فروردین 92 20:04
عزیزمممممممم چقدر ناز شده عکس امرتون
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
21 فروردین 92 2:34
وااااااااااااااااای عزیزدلم کامنتت بی نظیــــــره ممنون فداتــــ شم ... منم دوستتوووووووووووووووووووووووووووووون دارم ...
مامان شایلین
21 فروردین 92 9:28
سلام مامانی پرهام و سلام پرهام عزیزم. سال نو مبارک.پرهام جونم هزار ماشاالله مثل همیشه خوردنی شدی.مامان پرهام هیچ میدونی من پرهام رو خیلی دوسش دارم؟نمیدونم چرا ولی حس خاصی نسبت بهش دارم.شایلین من از اوایل عید مریض شد و تو بیمارستان بستری شد تا 15 فروردینهنوزم از یادآوری اون روزا وحشت دارم. باورت نمیشه تمام لحظه هایی که بالا سر دخترم بودم یاد پرهام بودم. اون موقع که بیمارستان بستری شده بود و عکسشو گذاشته بودی تو وببرا شایلین منم دعا کن پرهامی.
مامان سمی
21 فروردین 92 10:07
ای جونم عینکشو ببین.قربون این پسر ناز و دوست داشتنی
مامان فاطمه
21 فروردین 92 15:59
جیگر تو که چه ژست خوشملی گرفتی.
مامان فاطمه
21 فروردین 92 16:00
گل توی تراستون هم خیلی زیباست . گل باشی ولی عمرت مثل گل نباشه
متین من
21 فروردین 92 16:19
__________$$$$$___________$$$$$__________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ __________$$$$$___________$$$$$__________ __$$$$_____________________________$$$$__ _$$$$$$___________________________$$$$$$_ __$$$$$$_________________________$$$$$$__ ___$$$$$$_______________________$$$$$$___ ____$$$$$$$___________________$$$$$$$____ ______$$$$$$$_______________$$$$$$$______ _________$$$$$$___________$$$$$$_________ ____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________ ______________$$$$$$$$$$$$____________
مامان آنی
21 فروردین 92 16:48
گلات یکی از یکی قشنگتره عزیزم
زهره
22 فروردین 92 17:49
الهی چه فیگورقشنگی گرفتی عزیزم
مامان ملیکا کوچولو
24 فروردین 92 2:34
پرهامی اینو با اهنگ بخون: تیریپت منو کشته.تیریپت منو کشته.تیریپت،تیزیپت،تیریپت منو کشته.
بهاره مامان ونداد
27 فروردین 92 1:15
گلتون هم عالیهههههههههههههههههههه
سارا مامان آرتین
27 فروردین 92 18:18
پرهام خالهههههههههههههه عینکت تو حلقمممممممممممم ظیطون بلا اینجوری نکن میام گازت میگیرماااااااااااااااااااااااا
سولماز
9 تیر 92 7:27
سلام ,خسته نباشيد پرهام جان چه بامزه است با ني ني هاي منم دوست مي شه؟))


اگه باشن اره؟!
دینا
13 تیر 92 0:28
الهی دورت بگردم.ماشاا...،زنده باشی جیگری.بوس
غزل
22 تیر 92 16:11
چه بامزســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
mina
28 تیر 92 14:11
سلام ای جونم چقدر پسر خوشگلی دارید زنده باشه الهی باشه واسش پیام میکنم


ممنون
mina
28 تیر 92 14:18
دو تا واسش فرستادم موفق باشه انشالله


ممنون